Cookie ;D

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av cookielover - 19 februari 2012 18:11

Hejsan! 


Precis nu när jag loggade in såg jag att jag hade en fråga. Det var från en tjej och hon skrev så här:


Som sakt älskar din blogg. Kan du inte göra fler inlägg?


Svar: Tack, tack! Du värmer verkligen mitt hjärta. Jag hoppas att jag kommer göra fler inlägg, men det beror på att jag har så mycket läxor och aktiviteter. Men ska försöka blogga mer! :D


Om ni vill se den här gulliga tjejens blogg klicka  Här ---> http://jsel.blogg.se/  


Så nu var det fixat, ska kanske göra ett inlägg snart igen!













Presentation


Hejsan! Jag är en glad tjej på 10 år och älskar MSP. I min blogg kommer ni få veta om mitt MSP liv, men också mitt riktiga liv. Jag spelar även fotboll och tennis.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Omröstning

Vilken typ är du?
 Fotboll
 Fritid
 Dans
 Basket
 Shopping
 Vänner
 Simmning

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hihi!

Pink

Muspekare

Eaten Donut

Muspekare Again

Hot Dog With Mustard

Ovido - Quiz & Flashcards