Cookie ;D

Alla inlägg under oktober 2011

Av cookielover - 31 oktober 2011 09:49

Hej jag vill bara säga att Billa Boy och Nejvi är sanna vänner på MSP. Hoppas ni kan bli vänner med de för de är två av de bästa vännerna man kan ha. Kommer lägga ut en bild på de snart.... Bye bloggen ^^    

Av cookielover - 31 oktober 2011 08:27

Tjoo ^^ Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Fast jag ska också spela tennis idag klockan 14.00-15.00 Det ska bli jätte roligt och efter det ska jag hänga med en kompis och sen ska jag sova över hos henne. Längtar så mycket!! Det här kommer bli en bra dag det känner jag redan....  Ha det bra alla ^^    

Cup

Av cookielover - 16 oktober 2011 15:43

Hej!! Vi vann inte cupen. Men vi komma 5:a i cupen och det tycker jag är bra... Nä nu ska jag gå in på Msp ^^    Bye, bye ses snart         

Av cookielover - 14 oktober 2011 20:37

Hej nu är jag här igen ^^ Jag vill bara säga att jag är jätte spänd för imorgon ska jag spela västerås cup med mitt fotbolls lag... Hoppas vi vinner cupen för vi är bäst!! EIF EIF EIF GO EIF     

Av cookielover - 14 oktober 2011 20:17

Hej bloggen!! Jag vill bara säga att jag har det jätte mysigt med min familj nu. Vi sitter och äter chips och ser på Idol och har det så bra som man kan ha!! Ett riktigt fredagsmys ^^   Hej då kommer skriva ett inlägg till snart...    

Av cookielover - 14 oktober 2011 17:51

Hej allihopa!! Jag vill bara säga att jag hade prov idag och det var jätte lätt ^^ Som tur var så behövde inte jag vaccinera mig när alla andra behövde det. :) Aja nu ska jag och min lillasyster gå in på sims 3 kvällsnöje.   Bye, bye bloggen!!    


Mat

Av cookielover - 13 oktober 2011 18:33

Hej igen!! Jag precis lagat oxjärpar och väntar på att de ska bli färdiga...Hoppas de blir goda mmmm jag känner redan doften. Ett bra tips är att laga maten själv för då får man bestämma vad man vill laga för mat. Aja nu är det färdig.... Ät så gott allihopa ^^

Hej då bloggen!!     

Av cookielover - 13 oktober 2011 17:22

Hej hoop ^^ jag har precis pluggat inför provet vi har imorgon. Asså varför bestämmer lärarna att vi ska ha ett prov precis när vi haft ett prov så knäpp... Aja nu ska jag gå in på Msp och mata mina boonies.          Hejdå bloggen!!

   


Presentation


Hejsan! Jag är en glad tjej på 10 år och älskar MSP. I min blogg kommer ni få veta om mitt MSP liv, men också mitt riktiga liv. Jag spelar även fotboll och tennis.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Omröstning

Vilken typ är du?
 Fotboll
 Fritid
 Dans
 Basket
 Shopping
 Vänner
 Simmning

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hihi!

Pink

Muspekare

Eaten Donut

Muspekare Again

Hot Dog With Mustard

Ovido - Quiz & Flashcards