Cookie ;D

Alla inlägg under februari 2012

Av cookielover - 28 februari 2012 15:20

Hejsan! 


Jag har precis varit med när maja.bäst1701 köpte en ny boonie. 

Hon ville jätte gärna ha en prickig men hon fick en lila och den var jätte söt. ♥


Här kommer en liten bild:



Tyckte ni den blev söt? Skriv en kommentar vad ni tycker.

JAG TYCKER DEN BLEV SUPER DUPER SÖT!!!!


Gå in på maja.bäst1701s blogg, den heter http://mspmajsen.bloggplatsen.se/.


   

Av cookielover - 28 februari 2012 14:16

Hejsan!


Just nu kör min lillasyrra SIMS och jag kollar på!!

Det är TVÅ stycken som precis har blivit ihop, så romantiskt!!

Nee..... faktiskt inte men strunt i! 

Nu ska dem gå på DEJT! HAHAHAHA......  


SES!!


   

Av cookielover - 28 februari 2012 11:28

Hejsan Svejsan! 


Just nu sitter jag vid datorn och gör en kulig grejj med MIN LILLASYRRA. 

Det skulle vara stor bokstäver! ;D


Har andvänt ett nytt ord idag Kollo! Kollo = Kolla. Kanske nån av er läsare har andvänt det förut men icke jag! HAHA!!!! Failat.... 8D


Hejdå! 


 

Av cookielover - 28 februari 2012 09:41




                                                                                             Tycks?   



      

Av cookielover - 27 februari 2012 14:08

Hejsan Svejsan!


Sitter och bloggar, lyssnar på musik, är inne på Skype och kollar på  http://onepiece.com/.

Vill köpa en OnePiece! Dem ser så mysiga ut. Själv har jag en OnePiece kopia. Men vill köpa en äkta. ^^

Som ganska många vet kosta dem runt 1000-1500 kr. Och själv har jag bara 500 kr. Hehe! Sparar!!! 

Menjag kanske kan fråga mamma och pappa om de kan betala 700 kr och jag 700 kr. För dem jag vill

ha kostar 1400 kr. Men det jobbiga är att jag vet inte vilken färg jag vill ha. Så nu får ni hjälpa till

igen.


Nummer 1:

 


Nummer 2:



Nummer 3:



Så nu får ni skriva en kommentar, vilken ni tycker jag ska köpa!

Om ni vill veta vad min favorit färg är så är den rosa!


// klukan   

Av cookielover - 27 februari 2012 08:30

Hejsan!


Här är en liten Dikt till Mini Mello:

Du och Jag vi är snälla mot varandra. Du är alltid glad!

Jag älskar dig och du älskar mig! Vi två 4-ever.  


   


Love You! 


// klukan

Av cookielover - 26 februari 2012 19:31

Heej!


Nu ska ni få se min bästa låt:




Älskar den låten!


// klukan  

Av cookielover - 26 februari 2012 19:13

Hejsan Svejsan!


Jag skrev på MSP, dem först som ger auto kommer med på bloggen. Och nu ska ni få se vilka det var:



karinmadelein


lilla sötis <3


:):)<3matilda:)


Tack alla ni tre att ni gav auto!!


Ha det bra lingonkörv!  

Presentation


Hejsan! Jag är en glad tjej på 10 år och älskar MSP. I min blogg kommer ni få veta om mitt MSP liv, men också mitt riktiga liv. Jag spelar även fotboll och tennis.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Omröstning

Vilken typ är du?
 Fotboll
 Fritid
 Dans
 Basket
 Shopping
 Vänner
 Simmning

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hihi!

Pink

Muspekare

Eaten Donut

Muspekare Again

Hot Dog With Mustard

Ovido - Quiz & Flashcards